Mediální plánování
Mediální plánování je nedílnou součástí marketingových prostředků. Tak jako outdoorová reklama nebo direct marketing má své výhody a nevýhody. Mezi ty základní výhody patří rozsah oslovených subjektů v poměru k ceně.
Prostřednictvím medií je možno oslovit více cílových skupin a LaROS nabízí v této oblasti kompletní servis od počátečního plánu, který je přesně cílený pro konkrétní činnost a cílovou skupinu klienta, přes výrobu mediálního spotu nebo prezentace, až po aplikaci v konkrétním reklamním médiu.
Mezi základní reklamní media, se kterými umíme pracovat, patří rádio, televize, tisk, outdoor, internet, plošná elektronická reklama (velkoplošná obrazovka) na sportovních nebo společenských akcích. Dále nabízíme možnost reklamy, prezentace a sponzoringu námi pořádaných společenských akcí více Event management.
Nyní spolupracujeme s těmito médii:
Rádia: Rádio Impuls, Kiss Hády, ČRO, Rádio Hey, AZ Rádio, Rádio Krokodýl, Rádio Petrov, Frekvence 1, Evropa 2, Proglas a další regionální rádia
Televize: v oblasti televizní reklamy spolupracujeme se všemi českými televizními stanicemi
Tisk: veškeré české deníky, týdeníky a časopisy
Internet: grafické a programátorské zpracování internetových prezentací, internetové reklamy na předních vyhledávacích serverech
Velkoplošná projekce: umístění velkoplošných obrazovek na společenské a sportovní akce na frekventovaných místech velkých měst